Comment utiliser l'intelligence artificielle dans le marketing digital ?

Date : Publié par

L'intelligence artificielle est un processus évolutionniste permettant à des machines de simuler une intelligence réelle, ceci en assemblant des théories et des pratiques justifiées. Globalement, c’est un ensemble de technologies qui permettent aux machines de reproduire des fonctions cognitives normalement associées au cerveau humain, comme la capacité d'apprendre, de raisonner ou de communiquer avec leur environnement.

Autres sujets qui pourraient vous intéresser

Event Driven Architecture Introduction

Date : Publié par
The world is changing. Companies now run global businesses that span the globe and hop between clouds, breaking down silos to create seamless applications that work together for the good of the organization. This continuous state of change means that legacy architectures are insufficient or unsuitable to meet the needs of the modern organization. Applications must be able to run 24×7 with 5-9s (uptime of 99.999%), as well as be superelastic, global and cloud native.

Unbalanced Hierarchy

Date : Publié par
With a management that combines an unlimited number of levels with flexible data navigation & analysis and revolutionary data entry functionalities.

Board International, since its version 10.8, introduces this powerful native feature that is going to ease your struggle on managing multi-level unbalanced hierarchy in your Data Model.